آهنگ جدید و احساسی محسن یگانه به نام یه هفته به عید
اهنگ زندگی
درباره وبلاگ


بزرگی میگفت راز شادکامی در این است که : به اندازه ای که تلاش کرده ایم آرزو کنیم، یا هر آرزو یی داریم ، از این به بعد به اندازه اش تلاش کنیم ..
آخرین مطالب
نويسندگان


بیست و هفت سال بغض بـود ، بغضی که تـرانه شد
آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی محسن یگانه به نام یه هفته به عید
ترانه و آهنگ : محسن یگانه ، تنظیم : پازل باند ( آرین بهاری و علی رهبری )

میکس و مسترینگ : آرین بهاری ، به همراه متن ترانه آهنگ

يه عمري رو لبهام پر از خنده بود
تا کي بايد اين نقش رو تمرين کنم
يا هر ساله تحويل بگم پيشمي
تا کي بايد اين فکرو تلقين کنم

دارم درد و دل مي کنم گوش کن
چقدر حرف دارم که خالي بشم
چه حرفايي رو توو خودم ريختم
ببين از نبوده تو چي مي کشم

ميگن سايه ي من شبيهِ توئه
آره تکيه گاهم همين سايه بود
ولي از همون بچگي درد من
نگاهاي سنگينِ همسايه بود

تهِ هر زمستون يه هفته به عيد
يه چيزي توو اين سينه چنگ ميزنه
شايد ترکشايي که سهم تو شد
يکيشون هنوز کنج ذهنِ منه

توو اين سال هايي که بي تو گذشت
همش با خودم از تو حرف ميزنم
من از آخرين لمسِ آغوشِ تو
هنوز بوي باروت ميده تنم

شايد يادمون نيست اون موقها
توي خونه موندن که کاري نبود
يا رقصت ميونِ يه ميدونِ مين
واسه عکساي يادگاري نبود

يه مشت گل ميارم سر خاکِ تو
که تو حس کني دنيا توو مشتمه
دوباره به خوابم بيا حس کنم
وجودت هنوز مثلِ کوه پشتمه

مثه بچه ها هي زمين خوردم و
رو پاهاي خستم بلند مي شدم
کي مردونگي رو بهم ياد داد
که از بچگي مرد بار اومدم
.
.
.
من از بچگي مرد بار اومدم





آهنگ با كيفيت 128
یه هفته به عید

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 62302
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


 گپ تو گپ

بيمه آسيا